reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Chorvát

Jozef Chorvát

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chodím po našej zemi, pozerám, počúvam a žasnem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ako som sa stal idiotom

Jozef Chorvát

Ako som sa stal idiotom

Dnes ,5.08., o 20 h. 40 min. mi zazvonil mobil.  Zdvihol som, a povedal som:"Prosím?" Nič. "Prosíím". Skúsil som znova. Nič." Halóóó, kto je tam?" Po tretí krát sa snažím spojiť. Konečne sa  ozvalo z telefónu:

  • 5. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 544x
  • 2
Takže to vyčínali Čínania u nás podnikajúci?!?!?!

Jozef Chorvát

Takže to vyčínali Čínania u nás podnikajúci?!?!?!

Okamžite by som ich nakopol do riti, a poslal domov!

  • 14. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 277x
  • 0
Dobré ráno Slováci,

Jozef Chorvát

Dobré ráno Slováci,

počuli ste o zvyšovaní daní?! To je len tichý za(po)čiatok.

  • 9. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 325x
  • 2
Aj ja

Jozef Chorvát

Aj ja

Aj ja som Slovák. Aj ja podnikám. Aj ja platím dane. Aj ja platím vysoké odvody. Aj ja platím za drahú naftu. Aj ja mám problémy. Aj ja chcem prežiť tento rok čo najlepšie. Aj ja chcem štátnu podporu. Aj moje deti podnikajú. Aj oni majú problémy. Aj moji známi. Aj oni všetci potrebujú pomoc!

  • 9. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 264x
  • 0
Chleba lacnejší nebude, ani benzín, nech zvolia hocikoho.

Jozef Chorvát

Chleba lacnejší nebude, ani benzín, nech zvolia hocikoho.

Včera prišiel Zilli po dlhom čase, a vyjadril sa k medzinárodnej, a aj vnútronárodnej politike: Pánko mali pravdu. Chleba lacnejší nebude.

  • 6. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 249x
  • 1
reklama
Keď o korupcii vo futbale, tak nech sa páči!

Jozef Chorvát

Keď o korupcii vo futbale, tak nech sa páči!

Často som rozmýšľal, čo tých nižšie postavených rozhodcov ťahá na ihrisko, keďže som poznal reakcie na ich rozhodovanie od domácich nespokojných fanúšikov.Rozhodcovi mrkvu bola len rozcvička, ušla sa aj bitka. Vo futbale sa rôzne všimné dávalo rozhodcom od nepamäti, a od najnižšej súťaže až neviem pokiaľ. A aj som to trochu chápal, pokiaľ to bolo na benzín. Až raz ......

  • 7. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 279x
  • 0
Načo nám je parlament? Je to prežitok.

Jozef Chorvát

Načo nám je parlament? Je to prežitok.

Aspoň v takej forme, aká je zavedená aj u nás. A aj u iných. Vlastne všade. Treba to zmeniť, a prispôsobiť novej dobe! Budme prví! Súčasnosť si to žiada. Boli sme prví aj v iných oblastiach, pokladne potrebujeme už neviem koľkej generácie, iné, lepšie fungujúce spoločnosti ich nepotrebujú doteraz, a je im dobre, atď. Buďme priekopníci! Buďme slávni! Buďme - buditelia!

  • 3. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 312x
  • 6
Ši géééj?

Jozef Chorvát

Ši géééj?

Maca, ši géééj? Skoro som sa utopil v pohári vody. Práve pijem minerálku, keď ma ovalila otázka môjho malého, škôlkárskeho synovca, smerujúca na manželku. Vodu som vypumpoval z pľúc a pozrel na ten šibalský ksichtík. Jojo, ši géééj? Uškŕňal sa, akoby vedel o čom hovorí. Za-tiaľ nie, koktajúc som odpovedal ako tak sa ovládajúc.

  • 30. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Rozmýšlanie o Bohu, jeho prívržencoch, a odporcoch.

Jozef Chorvát

Rozmýšlanie o Bohu, jeho prívržencoch, a odporcoch.

Myslel som si, že nikdy nebudem písať o viere a Bohu. Proste som bol toho názoru, že na to nemám, a nevedel by som dostatočne vyjadriť svoj postoj. Nedávno som si prečítal blog Petra Filipka: Sorry, ale celkom dobre sa bavím na tomto BLOGU, a nedalo mi to. Sorry.

  • 29. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 416x
  • 29
Tri kríže

Jozef Chorvát

Tri kríže

Dnes je piatok, všetci sa niekam ponáhľajú, takže bacha!!! (Alebo piatočná chvíľka poézie.)

  • 23. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Milá mama. Dnes máš sviatok, a ja by som ti rád zablahoželal.

Jozef Chorvát

Milá mama. Dnes máš sviatok, a ja by som ti rád zablahoželal.

Ale nemôžem, pretože sa obávam, že by si sa ma spýtala, či mi šibe. Ako vždy, keď som ťa chcel objať.

  • 11. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Haló Slovensko, už len 90 minút!

Jozef Chorvát

Haló Slovensko, už len 90 minút!

Komu držíte palce?

  • 7. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ach, Slovácy, ale sme sprostý!

Jozef Chorvát

Ach, Slovácy, ale sme sprostý!

A natvrdlý, ako to Y. Dnes hráme majstrovstvá, a čo my? Už vieme, že sme v ryty. Už ma to nebavý počúvať tye negatývne reči!

  • 2. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Sex po päťdesiatke

Jozef Chorvát

Sex po päťdesiatke

Zilli a BB majú už chvíľu, ba aj dve, po päťdesiatke. Včera sa u mňa zastavili na dva deci vínka. Bolo vidieť, že nezostalo iba pri bozku pod čerešňou. Vidím, že nebo sa pohlo, zem sa triasla, skúšal som páčiť info. Nebo sa nehlo, ale zem sa trochu trepala, kontroval Zilli, a dodal:A Bety tiež. Chichotajúc ho štuchla pod rebro. A tak som spýtal na rovinu: Ako chutí sex po päťdesiatke?

  • 2. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Na Slovensku je týraná každá piata žena.

Jozef Chorvát

Na Slovensku je týraná každá piata žena.

A každý ženatý muž!!!

  • 30. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
reklama
Č(akajte) S(omári) A(utobus) D(ôjde)

Jozef Chorvát

Č(akajte) S(omári) A(utobus) D(ôjde)

Za socializmu synonymum ČeskoSlovenskej Autobusovej Dopravy. Samozrejme, dnes už to neplatí. Aspoň som si to myslel, kým som nedal auto do opravy.

  • 30. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Ach ty vajco

Jozef Chorvát

Ach ty vajco

(C)éčka, sbírám (c)éčka, la la la .....tak by sa dala upraviť Davidova hitovka. Céčka boli ošiaľ. Teraz sú ošiaľom E-čka. Skúsme príklad na vajíčku.

  • 25. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Ospravedlňujem sa bratislavskému letisku

Jozef Chorvát

Ospravedlňujem sa bratislavskému letisku

Až dnes po prečítaní správy o hospodárený letiska som si uvedomil, akú obrovskú chybu som spravil minulý rok, keď som po návrate z Londýna, a niekoľkých návštev v Prahe neinformoval kompetentných o mojich londýnsko-pražských reklamno propagačných výčinoch. Bolo to neúmyseľne, a ak som tým spôsobil škodu, prosím, pošlite mi účet.

  • 23. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 891x
  • 0
Nechajte už Vladka na pokoji!!!

Jozef Chorvát

Nechajte už Vladka na pokoji!!!

Chcel spraviť zo Slovenska Švajčiarsko. Už dávno. Nikto mu neveril, nikto mu nepomohol. Tak sa do toho pustil sám.

  • 22. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 157x
  • 9
Zilli: Ako ma Winnetou s Jánošíkom o majetok pripravili.

Jozef Chorvát

Zilli: Ako ma Winnetou s Jánošíkom o majetok pripravili.

Odbila ôsma hodina, keď zazvonil telefón. Si tam? Prídem na kávu! Nestačil som Zillimu ani odpovedať, že tu budem iba chvíľu, pokiaľ upracem, a pôjdem preč. Zas ma zdrží, zamrmlal som. Ale čo, nespravím to pre kamaráta? Cítil som, že to bude stáť za to.

  • 21. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 533x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu