reklama

Keď o korupcii vo futbale, tak nech sa páči!

Často som rozmýšľal, čo tých nižšie postavených rozhodcov ťahá na ihrisko, keďže som poznal reakcie na ich rozhodovanie od domácich nespokojných fanúšikov.Rozhodcovi mrkvu bola len rozcvička, ušla sa aj bitka. Vo futbale sa rôzne všimné dávalo rozhodcom od nepamäti, a od najnižšej súťaže až neviem pokiaľ. A aj som to trochu chápal, pokiaľ to bolo na benzín. Až raz ......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Stretli sa dvaja priatelia, dávnejšie sa nevideli, rozhodca zavolal domáceho priateľa do baru, kde som obsluhoval. Na terase pár zákazníkov, tak si sadli do vnútra. Hudba hrala, padlo nejaké to póldeci, páni v rokoch sa sa rozrečnili trocha hlasnejšie.

Na úvod len také bla,bla,bla, čo rodina, dávno sme sa nevideli.

" A čo tu robíš, u nás?", pýta sa domáci.

"Ále, na budúci týždeň idem do susednej dediny pískať zápas."

"Výborne, tak sa stretneme, prídem sa na teba pozrieť,"

"Veď to som ťa chcel poprosiť, či by si mohol?"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Samozrejme, že prídem, rád."

"Vieš, ale ja by som potreboval, aby si ma čakal v aute."

"???"

"Nóó,vieš, bojím sa, či domáci nebudú rozčúlení po zápase, lebo im ide o veľa, a ak prehrajú, tak vieš...?"

"Jasné! Jasné! Chápem. Dohodnuté. Čo by som pre starého priateľa neurobil. Ale povedz, mi, dobre zarobíš, potrebuješ takéto nerváky?"

"Nó, vieš ako to je, zarobím dobre, ale kto iný ti dá , ako mne teraz, za vyhratý zápas pätdesiať tisíc v hotovosti za dve hodiny?"

"Čožééé!!!??? V okresnej súťaži?"

"Tak,tak, v okresnej."

Radšej som išiel pozbierať poháre na terasu, a fajčiť. To sa nedalo počúvať!

TENHLE PŘÍBĚH SE STAL, ROZHODČÍ SE JMENOVAL-XYZ.

Jozef Chorvát

Jozef Chorvát

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chodím po našej zemi, pozerám, počúvam a žasnem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu