reklama

Ako som sa stal idiotom

Dnes ,5.08., o 20 h. 40 min. mi zazvonil mobil.  Zdvihol som, a povedal som:"Prosím?" Nič. "Prosíím". Skúsil som znova. Nič." Halóóó, kto je tam?" Po tretí krát sa snažím spojiť. Konečne sa  ozvalo z telefónu:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

"Kto volá?!"

Ja na to: " Nikto nevolá, vy voláte mne."

Hlas v telefóne sa zmenill, akoby sa otočil k niekomu blízkemu, a povedal:

" Zdvihol mi to nejaký idiot."

A bol koniec.

Pozdravujem 911 152701

Jozef Chorvát

Jozef Chorvát

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chodím po našej zemi, pozerám, počúvam a žasnem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu